CUK Ubezpieczenia wybiera All4Affiliate.

All4adminComments off.

W połowie lipca ruszyła nowa kampania sprzedażowo-informacyjna CUK Ubezpieczenia, która potrwa do końca sierpnia. Celem kampanii jest sprzedaż produktów i informowanie o przewagach konkurencyjnych oraz wyróżnikach CUK. Za całość realizacji odpowiada All4Affiliate z grupy ClickAd Holding S.A. Działania będą realizowane w Internecie i telewizji.

All4Affiliate – agencja performance marketingu i sieć reklamy efektywnościowej specjalizuje się w realizacji zintegrowanej komunikacji i optymalizacji działań w mediach cyfrowych. Strategia działań przygotowana dla CUK Ubezpieczenia przez All4Affiliate łączy w sobie elementy sprzedażowe i informacyjne, które realizowane będą w Internecie i telewizji.

Głównym celem kampanii jest maksymalne zwrócenie uwagi konsumenta na istnienie znaczących różnic w cenach polis u różnych ubezpieczycieli.

Zależy nam na uświadomieniu kierowców, że cena tej samej polisy u różnych ubezpieczycieli może mieć zupełnie inną cenę za ten sam zakres ochrony. W multiagencji CUK Ubezpieczenia porównujemy wszystkie oferty różnych towarzystw i klient może kupić polisę w najkorzystniejszej cenie, zarówno online, dzięki porównywarce OC/AC na cuk.pl, przez telefon za pośrednictwem naszej Infolinii lub osobiście, w placówce CUK w swoim mieście – wyjaśnia Adam Wielewicki, Dyrektor Marketingu multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Intensyfikacja działań reklamowych skierowana będzie do grupy docelowej wykazującej silną interakcję ze środowiskiem digital. Założono przy tym również, że dobrze zaplanowana kampania TV zwiększy liczbę dokonanych konwersji online.

All4Affiliate, dzięki swojemu doświadczeniu w prowadzeniu kampanii efektywnościowych dla klientów z sektora ubezpieczeniowo-finansowego, będzie optymalizować synergię działań w TV i online w trakcie kampanii, co pozwoli na odpowiednią optymalizację założeń i narzędzi.

Realizacja kampanii dla CUK Ubezpieczenia z wykorzystaniem dwóch mediów jest dla nas ważnym elementem, gdyż pozwoli nam to za pośrednictwem analiz dowiedzieć się, w jaki sposób media oddziałują na siebie i wybrać optymalny split mediów mający największy wpływ na sprzedaż polis za pośrednictwem strony cuk.pl – mówi Artur Janik, Prezes Zarządu All4Affiliate.

Kampania w telewizji będzie realizowana z wykorzystaniem stacji tematycznych TVN i Polsat. Działania w Internecie zrealizowane będą z wykorzystaniem kanałów: VOD, YouTube, Facebook, Plista, mailingów i display.

Posted in: All4Affiliate
All4affiliate.pl 2017 | All Rights Reserved