SERM

SERM (Search Engine Reputation Management) czyli zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach to zespół działań mających na celu poprawę wizerunku marki w wyszukiwarkach internetowych. Celem działań jest poprawa wizerunku marki w wyszukiwarkach internetowych. Wpływ na podejmowanie działań w zakresie SERM ma fakt, iż coraz częściej internauci wpisują w wyszukiwarki nazwy konkretnych marek, a nie produkty czy usługi. W praktyce sprowadza się to działań, które mają na celu wyparcie z rezultatów wyszukiwań (np.: top 10 lub top 20) treści nieporządnych na temat danej firmy/marki oraz promowanie tych treści na których nam zależy.

Co zyskujesz

  • Zepchnięcie linków z negatywnymi komentarzami z TOP 10 wyników wyszukiwania.
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku Marki.
  • Wzrost reputacji w wynikach wyszukiwania.
  • Zwiększenie rozpoznawalności Brandu.

All4affiliate.pl 2017 | All Rights Reserved