Programmatic Buying

Programmatic to ogół technologii umożliwiający zakup reklamy w Internecie w sposób całkowicie zautomatyzowany iprzeprowadzony w czasie rzeczywistym. Rozwiązania Programmatic pozwalają nam na pełną kontrolę procesu zakupowego i emisji reklam. Reklamodawcom pozwala on w elastyczny sposób decydować, które odsłony kupić a Wydawcom umożliwia optymalizację wykorzystania powierzchni przy jednoczesnym ograniczeniu czasu i zasobów dla każdej ze stron.
Jednym z elementów Programmatic jest model RTB polecający na zakupie powierzchni w czasie rzeczywistym w systemie aukcyjnym. Na aukcjach licytuje się odsłony kampanii a aukcję wygrywa podmiot, który zaoferuje najwyższą stawkę, ale płaci kwotę zaoferowaną przez podmiot następny w kolejności – zasada drugiej stawki.

Zaletą działań Programmatic jest możliwość korzystania z profilowania użytkowników do których chcemy trafić z przekazem. Dzięki własnej platformie DMP na której posiadamy ponad 200 milionów profili użytkowników możemy z najwyższą precyzją dopasować grupę docelową do przekazu reklamowego.

Korzyści dla wydawców

  • Modelowanie stawki sprzedaży – floor price
  • Możliwość monetyzacji danych o użytkownikach ze stron Wydawcy (Profile behawioralne)
  • Dopasowanie formatów reklamy do treści ze stron (monetyzacja zdjęć)
  • Własna platforma SSP

Korzyści dla reklamodawców

  • Dostęp do praktycznie całych zasobów użytkowników Internetu
  • Zakup w modelach efektywnościowych jak CPC, CPL
  • Możliwość targetowania po profilach w zależności od produktów i przekazu
  • Optymalizacja efektywności kampanii pod wybranek KPI
  • Dynamiczna optymalizacja kreacji reklamowych

All4affiliate.pl 2017 | All Rights Reserved