MetLife wybrało All4affiliate.

All4adminComments off.

Od kwietnia 2018 MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji współpracuje z agencją All4affiliate w zakresie kompleksowych działań performance marketingu. Głównym celem działań jest pozyskiwanie kontaktów do osób zainteresowanych ofertą ubezpieczeniową.

MetLife świadczy usługi w zakresie: ubezpieczeń na życie, ubezpieczeń wypadkowo-zdrowotnych, funduszy emerytalnych oraz inwestycyjnych.

Współpraca ubezpieczyciela z agencją All4affiliate obejmuje szeroki zakres działań marketingu online, w szczególności performance marketingu.

Agencja odpowiada również za zadania kreatywne, które obejmują tworzenie koncepcji oraz kreacji reklamowych.

Do zadań All4affiliate należą działania efektywnościowe, czyli nastawione na konkretny i mierzalny rezultat biznesowy. All4affiliate uruchomiło do tej pory kilka kampanii reklamowych skierowanych do różnych grup docelowych. Tematem kampanii są między innymi: ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia dzieci, zabezpieczenia emerytury oraz ubezpieczenia od wypadków. Agencja zajmuje się także działaniami SEM. Współpraca z MetLife opiera się głównie na modelu efektywnościowym CPL (cost per lead). Rozliczenie następuje za pozyskanie kontaktu do osoby zainteresowanej ubezpieczeniem na życie i spotkaniem z doradcą MetLife.

Kampania, przygotowana przez All4affiliate, zakłada prewalidację kontaktów z wykorzystaniem Call Center zintegrowanym z systemem sprzedażowym MetLife. Przeprowadzono już kilkadziesiąt tysięcy rozmów z potencjalnymi klientami ubezpieczyciela.

Agencja zajmuje się również działaniami retargetingowymi przy użyciu autorskich technologii spółki Clickonometrics. Retargeting umożliwia ponowne dotarcie do użytkownika, który odwiedził strony internetowe MetLife i nie wypełnił formularza kontaktowego, a może być nadal zainteresowany ofertą MetLife. Do działań retargetingowych wykorzystywany jest zarówno e-mail jak i display marketing.

 

Posted in: All4Affiliate
All4affiliate.pl 2017 | All Rights Reserved