Display retargeting

Display retargeting – forma reklamy internetowej, której celem jest dotarcie z przekazem reklamowym do użytkowników odwiedzających stronę reklamodawcy. Działania realizowane są za pomocą ekosystemu RTB, co pozwala na dotarcie do użytkownika niezależnie od miejsca jakie odwiedza w internecie. Taki sposób komunikacji pozwala nam skutecznie docierać do użytkowników, którzy podczas ostatniej wizyty nie dokonali żadnego zakupu lub oczekiwanej przez właściciela strony/sklepu akcji. Dzięki dogłębnej analizie kroków jakie użytkownicy robią na stronie, wiemy jakie produkty lub kategorie interesują konkretnego użytkownika i na tej podstawie jesteśmy w stanie wyświetlać mu indywidualnie dopasowane kreacje dynamiczne. Za pomocą segmentacji i stałej optymalizacji skłaniamy użytkowników do powrotu na wcześniej porzuconą ścieżkę konwersji. Około 25% użytkowników wraca do procesu dokonując transakcji. Dzięki automatyzacji całego procesu i korzystania ze środowisk RTB, zmniejszamy potencjalny koszt konwersji, a co za tym idzie zwiększamy zyski reklamodawców. Obecnie oferujemy możliwość darmowego przetestowania możliwości retargetingu dynamicznego.

Prowadzisz sklep internetowy i szukasz nowych źródeł generowania sprzedaży?

Co zyskujesz

  • Emisja tylko do użytkowników, którzy byli zainteresowani zakupami w Twoim sklepie.
  • Dzięki zautomatyzowanemu systemowi RTB jesteśmy w stanie dotrzeć do 90% powierzchni internetowej i ograniczać koszty (omijamy pośredników).
  • Pełna kontrola nad przebiegiem kampanii, możliwość ingerencji w emisję w czasie rzeczywistym.
  • Segmentacja i precyzyjne targetowanie dopasowuje serwowane produkty i kreacje do zainteresowań użytkownika.

All4affiliate.pl 2017 | All Rights Reserved